جوادی1000

جوادی1000

جوادی1000

جوادی1000

محصولات بر پایه شیشه، انقلابی در دکوراسیون داخلی

محصولات بر پایه شیشه، انقلابی در دکوراسیون داخلی

با پیشرفت تکنولوژی محصولات جدیدی در تمام زمینه‌های زندگی طراحی و ساخته می‌شوند. از جمله مهم‌ترین و کاربردی‌ترین این محصولات، لوازمی هستند که در ساخت و ساز و دکوراسیون داخلی بکار گرفته می‌شود. خانه ها، مکانی امن و پر از آرامش برای گذراندن بیشتر زمان روزانه شما هستند. بعلاوه شرکت، اداره یا سایر مکان های کاری، می‌تواند دومین یا برای برخی از افراد اولین مکان برای زندگی باشد که در آن برای رسیدن به اهداف و برنامه‌ریزی های آینده تصمیم گیری می‌کنند. با این وجود شکل ظاهری و ترکیبات به کار برده شده در طراحی و ساخت این مکان ها می‌تواند تاثیرات بسیار زیادی در روحیه افراد داشته باشد.

شیشه رنگی، یک انقلاب بزرگ در دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها است که در زمینه‌های متفاوتی استفاده می شود. شیشه‌های رنگی در انواع متفاوت با نام‌های متنوعی طراحی و ساخته می‌شوند که دنیای دکور را دگرگون کرده‌اند. امروزه استفاده از شیشه رنگی در صنعت دکوراسیون داخلی بسیار رواج پیدا کرده است. از جمله مهم‌ترین و کاربردی‌ترین شیشه‌های رنگی می توان به شیشه لاکوبل اشاره کرد. با ما همراه باشید تا  با کاربرد شیشه‌های رنگی و اهمیت آنها در دکوراسیون داخلی به طور کامل آشنا شوید.

شیشه رنگی و استفاده از آن در دکوراسیون داخلی

شیشه رنگی در کشور ما از زمان‌های خیلی دور در دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده می شد. حال می‌توان نقش‌های بسیار زیادی از آن را در ساختمان‌های مختلف اداری و تجاری و همچنین منازل مشاهده کرد. اکثر خانه های شخصی مدرن از شیشه رنگی برای طرح دهی و زیباسازی دکوراسیون داخلیشان استفاده می‌کنند. با اینکه همه شما با شیشه رنگی آشنایی دارید، برای تعریف این نوع شیشه باید بگوییم که شیشه رنگی همان شیشه معمولی ولی با رنگ‌های گرم و سرد متفاوت است که به دلیل داشتن رفلکس نور بالا و بازتاب تصاویر می‌تواند نقش بسیار موثری در زیباتر جلوه دادن اجسام و لوازم مختلف داشته باشد. در زمان‌های قدیم از شیشه رنگی برای معماری و دکور خارجی ساختمان‌ها که اغلب پنجره یا درب های خانه ها بودند استفاده می‌کردند. شیشه رنگی سنتی معمولا در ابعاد بسیار کوچکی برای استفاده در دکوراسیون خارجی بکار برده می شد.

ytpm_r3.jpg

شیشه رنگی

در حال حاضر از شیشه های رنگی با ابعاد بزرگ‌تر و در نوع براق‌تر استفاده می‌شود. این نوع استفاده فقط برای نمای داخلی نبوده و می‌توان در سرتاسر خانه ها و ساختمان های تجاری کاربرد آنها را مشاهده کرد. شیشه رنگی با توجه به نحوه ساخت و ویژگی‌های آن به چند دسته تقسیم می‌شود که از جمله آنها می‌توان به شیشه لاکوبل، شیشه مات، متالیک، شیشه لمینیت رنگی، شیشه فوتولمینیت و... اشاره کرد که چند نوع اول کاربرد بیشتری نسبت به بقیه دارند.

شیشه لاکوبل و استفاده از آن در دکوراسیون داخلی

شیشه لاکوبل یکی از انواع محبوب شیشه رنگی است که به آن شیشه رنگی براق نیز گفته می‌شود. این نوع شیشه کنتراست بیشتری نسبت به شیشه های دیگر رنگی دارد و همچنین دارای شارپنس بالاتری است. شیشه لاکوبل در ضخامت های متفاوتی طراحی و تولید می‌شود. میزان مقاومت آنها با افزایش ضخامت بیشتر می‌شود. بعلاوه این شیشه‌ها به خاطر داشتن تنوع رنگی بسیار زیاد محبوبیت بیشتری در میان مصرف کنندگان دارند. از این نوع شیشه رنگی می توان در قسمت‌های مختلف دکوراسیون از جمله دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده کرد. همین امر میزان محبوبیت آن را بیشتر کرده است. ذکر این نکته لازم است که شیشه‌های لاکوبل در زمینه‌های بسیار زیادی قابلیت استفاده دارند. از جمله این زمینه ها می‌توان به دیوار های پارکینگ، آشپزخانه، درب های کابینت، شیشه میز نهار خوری، پارتیشن اداری و.... اشاره کرد.

 

 

شیشه لاکوبل

پارتیشن شیشه‌ای و موارد استفاده

پارتیشن شیشه‌ای یک ایده جدید و مدرن برای استفاده در سایر ساختمان های شخصی و تجاری است که زیبایی خاصی را به نمای داخلی ساختمان ها می بخشد. با توجه به نوع استفاده و طراحی این نوع پارتیشن ها، می‌توان خلاقیت بسیار زیادی را در ساخت آنها اعمال کرد که همین امر میزان محبوبیت آنها را چندین برابر کرده است. ساخت پارتیشن شیشه‌ای در تمام قسمت‌های داخلی امکان‌پذیر است. این می‌تواند یکی از ویژگی‌های مثبت و موثر برای این پارتیشن ها باشد. پارتیشن شیشه‌ای به طور کلی به جدا کردن قسمتی از منزل با استفاده از دیوار های شیشه‌ای است که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی منازل دارد. این نوع پارتیشن ها برای کاربرد های فراوانی قابلیت استفاده دارد. برای مثال با استفاده از آنها می توان یک گلخانه زیبا و قابل مشاهده در قسمت مرکزی خانه ایجاد کرد.

از جمله محبوب‌ترین و بروز‌ترین استفاده ها از شیشه در طراحی و ساخت خانه ها می‌توان به پارتیشن شیشه‌ای اشاره کرد. این نوع پارتیشن را می‌توان با استفاده از انواع شیشه طراحی کرده و ساخت. همچنین استفاده از این پارتیشن ها در طراحی ساختمان های اداری می‌تواند زیبایی و نمای خاصی در این نوع ساختمان‌ها بوجود آورد. از جمله کاربرد‌های پارتیشن شیشه‌ای در اداره ها می توان به ساخت اتاق کنفرانس اشاره کرد.

 

پارتیشن شیشه‌ای

آموزش نویسندگی و تولید محتوای تخصصی برای وبسایت ها

آموزش نویسندگی و تولید محتوای تخصصی برای وبسایت ها

کافه محتوا؛ مرجع تولید محتوای تخصصی صنعتی و گردشگری تقدیم می کند....

 

کتاب الکترونیکی آموزش فنون و نکات نویسندگی و تولید محتوای تخصصی برای وبسایت ها،

همراه با پشتیبانی

قالب فایل: PDF

تعداد صفحات: 28 صفحه

قیمت خرید: 290000 تومان

ویژگی دوره: کاملاً یونیک و دست اول؛ مبتنی بر تجربیات کاری؛ دارای پشتیبانی نویسندگان

9fu9_r1.jpg

دنیای امروزی، دنیای پر هیاهو و پر زرق و برق مهارت ها و رشد کسب و کارها است. توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، به ویژه در حوزه اینترنت موجب شده است بسیاری از فعالیت ها در فضای مجازی رشد پیدا کنند. اگر یک گشت و گذار مختصر در فضای وب داشته باشید قطعاً متوجه خواهید شد که انواع مدل های مختلف از مشاغل در حوزه های گسترده در اینترنت مشغول به فعالیت هستند و همه آنها به نوعی برای خود، یک منبع کسب درآمد ایجاد کرده اند.

در این میان به وبسایت هایی برخورد می‌کنید که آگهی های استخدامی متنوعی را منتشر می کنند و اگر قطعاً در جستجوی یک شغل مناسب باشید این آگهی ها توجه شما را به خود جلب می نمایند. روی صحبت ما با کسب و کارهای حوزه وب و نویسندگی است.

دنیای نویسندگی، یک فضای پویا، فوق العاده و بسیار جذاب است که نه تنها به عنوان یک مهارت، بلکه به عنوان یک منبع کسب درآمد در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است. فردی که دارای مهارت نویسندگی است به راحتی می‌تواند از این راه به درآمد مناسبی برسد.

 

تولید محتوا برای سایت چیست و چه مزایایی دارد؟

تولید محتوا برای وب سایت ها عبارت است از نوشتن یک یا چند متن کامل و تاثیرگذار که در وب سایت های مختلف منتشر می شود. بسته به نوع فعالیت وبسایت، محتوا می‌تواند کاربران را در سایت نگه دارد، تعداد بازدیدکنندگان سایت را افزایش دهد و چنانچه فعالیت سایت در حوزه فروشگاهی باشد می تواند کاربران وب سایت را به مشتریان و سپس به خریداران تبدیل کند.

تولید محتوای تخصصی برای سایت ها به ویژه سایت های فروشگاهی منجر به افزایش میزان فروش می‌شود. در نتیجه افرادی که به عنوان نویسنده تولید محتوا فعالیت می‌کنند باید مهارت های لازم را در این راه به دست آورند. یک تولید کننده محتوا از مهارت های نگارشی فارسی، ویرایش، اصول سئو و انتشار محتوای تخصصی در وب سایت به طور کامل اطلاع دارد و می تواند یک محتوای تخصصی برای سایت ایجاد کند.

تولید محتوای تخصصی برای سایت دارای مزیت هایی همچون افزایش فروش، افزایش ترافیک سایت، جذب مخاطب و مشتری و در نتیجه بهبود رتبه سایت خواهد شد.

 

 چگونه به نویسنده حرفه ای در تولید محتوای تخصصی تبدیل شویم؟

اگر در حوزه تولید محتوای تخصصی برای سایت فعالیت می کنید قطعاً نیاز دارید مهارت های خود را ارتقا دهید؛ شاید هم در میان فعالیت ‌های روزانه تصمیم دارید روش های صحیح نویسندگی محتوای سایت را بیاموزید. در حقیقت اولین قدم برای ورود به این کار، تعیین اهداف است.

 اگر تصمیم دارید در مسیر نویسندگی محتوای تخصصی برای سایت وارد شوید مهارت های زیادی لازم است کسب کنید. یک نویسنده محتوای تخصصی دقیقا می داند که درباره چه موضوعی باید چگونه بنویسد تا بیشترین و موثرترین بازخورد را دریافت کند. درست از زمانی که اولین نوشته خود را در وب سایت منتشر می کنید بازخوردها را دریافت خواهید کرد. بررسی این نتایج به شما می گویند که تا چه میزان در نویسندگی محتوای تخصصی موفق بوده اید.

به دلیل اهمیت تولید محتوای تخصصی برای سایت ها و گسترش کسب و کارهای اینترنتی، در یک مجموعه کاملاً جدید و غیرتکراری، یک آموزش تخصصی پیرامون شیوه صحیح نویسندگی محتوا برای وب سایت ها تهیه کرده‌ایم. این دوره به صورت کاملاً یونیک و مبتنی بر تجربیات کاری در مدت ? سال فعالیت تهیه شده است.

با خرید بسته آموزشی تولید محتوای تخصصی برای وب سایت ها این فرصت برای شما فراهم می شود تا پس از  مطالعه کامل دوره و تمرین هایی که برای شما در نظر گرفته شده است بتوانید با این مجموعه همکاری کنید. 

یکی از مهم‌ترین مزایای نویسندگی تولید محتوای تخصصی برای وب سایت ها، پشتیبانی نویسندگان و همکاران است و شما به راحتی می توانید به عنوان یک تولید کننده محتوا با ما یا سایر شرکت ها فعالیت کنید و در این کار اشکالات و  نقاط ضعف خود را برطرف نمایید.

 

فهرست عناوینی که در این آموزش خواهید آموخت به صورت زیر است:

  • نویسندگی چیست؟
  • تولید محتوا چیست؟
  • نویسندگی و تولید محتوا چه تفاوتهایی با یکدیگر دارند؟
  • چگونه بنویسیم؟
  • در مورد چه موضوعاتی بنویسیم؟
  • چگونه می توانیم متن های بهتری بنویسیم؟
  • آیا می توانیم از مهارت نویسندگی، درآمد قابل توجهی کسب کنیم؟
  • ورود به بازار کار نویسندگی
  • مزایا و معایب شغل نویسندگی
  • نویسندگی چقدر حقوق دارد؟
  • برای نویسنده شدن به چه مهارت هایی نیاز داریم؟
  • ویژگی های یک متن خوب چیست؟
  • چگونه یک متن قوی و تأثیرگذار بنویسیم؟
  • یک محتوای خوب چه ویژگی هایی دارد؟
  • چه موضوعاتی پرطرفدار هستند؟
  • نکات مهم در نوشتن یک محتوای قوی و بسیار عالی چیست؟
  • آشنایی با نمونه هایی از محتواهای متنی که بسیار قوی هستند
  • آشنایی با نمونه هایی از متن هایی که ضعیف، نوشته شده اند
  • فنون و راهکارهای کاربردی برای تولید یک محتوای خلاق و عالی
  • خلاق و کنجکاو باشید
  • به توانایی های خود اعتماد کنید


 کتاب الکترونیکی آموزش نویسندگی و تولید محتوای تخصصی می توانید از طریق لینک مربوطه اقدام نمایید.

 

کلمه های کلیدی:

  • تولید محتوا
  • تولید محتوای تخصصی
  • نویسنده تولید محتوا
  • محتوای تخصصی
  • تولید محتوای تخصصی
  • نویسندگی محتوای سایت
  • محتوای تخصصی برای سایت
  • تولید محتوای تخصصی برای وب سایت
  • نویسندگی
  • نویسنده محتوای سایت

 

تازه های نشر بهمن 97

خرید کتاب از فروشگاه کتاب کاواک

کتاب سدی برابر اقیانوس آرام

پدید‌آورنده: مارگریت دوراس  | مترجم: شیرین بنی احمد | انتشارات نیلوفر

لینک کتاب : https://www.cavack.com/Item/37415

سدی بر اقیانوس آرام اتوبیوگرافی داستانی مارگریت دوراس است که دوره‌ای کوتاه از دوران جوانی – یا دقیق‌تر، دوران گذاز از نوجوانی به جوانی‌اش را با زاویه‌ی دید سوم شخص روایت می‌کند. در نقطه‌ی آغازین روایت، سوزان(مارگریت) هفده ساله است و به همراه برادر کوچک‌تر و مادرش در خانه‌ی رو به ویرانی‌شان در ویتنام زندگی می‌کنند. پیش‌تر، برادر ارشد ناخلف خانه را برای همیشه ترک کرده است و مادر در حال دست و پا زدن در باتلاق فقر مشغول آخرین تقلاهای پیش از جنون و مرگ است…

کتاب دلایلی برای زنده ماندن

پدید‌آورنده: مت هیگ | مترجم: گیتا گرکانی  | انتشارات علمی فرهنگی

لینک کتاب : https://www.cavack.com/Item/37416

این کتاب حاصل مبارزه‌ی مت هیگ با افسردگی و اضطراب بی‌اندازه‌ی شدیدی است که نزدیک بود او را از پای درآورد. اثری کوتاه، صریح و مثبت درباره‌ی برخورد درست با بحران‌های روحی و لذت بردن از زندگی؛ داستان واقعی بحران‌هایی که مت هیگ به آن‌ها دچار شد و چگونگی غلبه‌ی او بر افسردگی و آموختن زندگی کردن. این کتاب کوچک و ساده می‌تواند به کسانی که فکر می‌کنند به آخر راه رسیده‌اند کمک کند، نیز به آن‌ها که عزیزانشان با چنین مشکلی درگیر هستند. دلایلی برای زنده ماندن کتابی است درباره‌ی این که چطور از پبودنمان در این جهان لذت ببریم؛ اثری تکان‌دهنده، شاد و لذت‌بخش؛

کتاب به تاریکی خواهم رفت

 

پدید‌آورنده: میشل نامارا | مترجم: میترا دانشور | انتشارات میلکان

لینک کتاب : https://www.cavack.com/Item/37125

میشل مک نامارا سال‌ها عمر خود را صرف مصاحبه با قربانیان و بررسی صحنه‌های جرم قاتل و متجاوزی کرد که تمام ماموران پلیس را گیج و سردرگم کرده بود . در زیر عنوان این کتاب آمده است : تلاش بی‌وقفه ی یک زن برای پیدا کردن قاتل ایالت طلایی کالیفرنیا. این کتاب در فوریه سال ???? و دو سال بعد از مرگ نویسنده‌ی آن به چاپ رسید. میشل مک نامارا در سال ???? مقاله‌ای در مجله لس‌آنجلس در مورد یک قاتل سریالی که در آن زمان به نام قاتل ایالت طلایی ( کالیفرنیا ) معروف بود نوشت و بلافاصله بعد از آن هم قرارداد نوشتن یک کتاب در این باره را با انتشارات هارپرکالینز امضا کرد.

بعد از اتمام حدود دو سوم از کتاب بود که خانم مک نامارا در سن ?? سالگی و در اثر مصرف اشتباهی دارو در خواب در گذشت. بعد از این اتفاق ، یک خبرنگار و یک نویسنده‌ی جنایی دیگر با همکاری همسر میشل مک نامارا کار ناتمام او را تکمیل کردند و به مرحله‌ی چاپ رساندند. جالب اینکه دوماه بعد از انتشار کتاب، شخصی به‌عنوان قاتل اصلی ایالت طلایی بازداشت شد و مراحل بازپرسی و دادگاه او همچنان در جریان است…

تازه های نشر بهمن 97

خرید کتاب از فروشگاه کتاب کاواک

کتاب سدی برابر اقیانوس آرام

پدید‌آورنده: مارگریت دوراس  | مترجم: شیرین بنی احمد | انتشارات نیلوفر

لینک کتاب : https://www.cavack.com/Item/37415

سدی بر اقیانوس آرام اتوبیوگرافی داستانی مارگریت دوراس است که دوره‌ای کوتاه از دوران جوانی – یا دقیق‌تر، دوران گذاز از نوجوانی به جوانی‌اش را با زاویه‌ی دید سوم شخص روایت می‌کند. در نقطه‌ی آغازین روایت، سوزان(مارگریت) هفده ساله است و به همراه برادر کوچک‌تر و مادرش در خانه‌ی رو به ویرانی‌شان در ویتنام زندگی می‌کنند. پیش‌تر، برادر ارشد ناخلف خانه را برای همیشه ترک کرده است و مادر در حال دست و پا زدن در باتلاق فقر مشغول آخرین تقلاهای پیش از جنون و مرگ است…

کتاب دلایلی برای زنده ماندن

پدید‌آورنده: مت هیگ | مترجم: گیتا گرکانی  | انتشارات علمی فرهنگی

لینک کتاب : https://www.cavack.com/Item/37416

این کتاب حاصل مبارزه‌ی مت هیگ با افسردگی و اضطراب بی‌اندازه‌ی شدیدی است که نزدیک بود او را از پای درآورد. اثری کوتاه، صریح و مثبت درباره‌ی برخورد درست با بحران‌های روحی و لذت بردن از زندگی؛ داستان واقعی بحران‌هایی که مت هیگ به آن‌ها دچار شد و چگونگی غلبه‌ی او بر افسردگی و آموختن زندگی کردن. این کتاب کوچک و ساده می‌تواند به کسانی که فکر می‌کنند به آخر راه رسیده‌اند کمک کند، نیز به آن‌ها که عزیزانشان با چنین مشکلی درگیر هستند. دلایلی برای زنده ماندن کتابی است درباره‌ی این که چطور از پبودنمان در این جهان لذت ببریم؛ اثری تکان‌دهنده، شاد و لذت‌بخش؛

کتاب به تاریکی خواهم رفت

 

پدید‌آورنده: میشل نامارا | مترجم: میترا دانشور | انتشارات میلکان

لینک کتاب : https://www.cavack.com/Item/37125

میشل مک نامارا سال‌ها عمر خود را صرف مصاحبه با قربانیان و بررسی صحنه‌های جرم قاتل و متجاوزی کرد که تمام ماموران پلیس را گیج و سردرگم کرده بود . در زیر عنوان این کتاب آمده است : تلاش بی‌وقفه ی یک زن برای پیدا کردن قاتل ایالت طلایی کالیفرنیا. این کتاب در فوریه سال ???? و دو سال بعد از مرگ نویسنده‌ی آن به چاپ رسید. میشل مک نامارا در سال ???? مقاله‌ای در مجله لس‌آنجلس در مورد یک قاتل سریالی که در آن زمان به نام قاتل ایالت طلایی ( کالیفرنیا ) معروف بود نوشت و بلافاصله بعد از آن هم قرارداد نوشتن یک کتاب در این باره را با انتشارات هارپرکالینز امضا کرد.

بعد از اتمام حدود دو سوم از کتاب بود که خانم مک نامارا در سن ?? سالگی و در اثر مصرف اشتباهی دارو در خواب در گذشت. بعد از این اتفاق ، یک خبرنگار و یک نویسنده‌ی جنایی دیگر با همکاری همسر میشل مک نامارا کار ناتمام او را تکمیل کردند و به مرحله‌ی چاپ رساندند. جالب اینکه دوماه بعد از انتشار کتاب، شخصی به‌عنوان قاتل اصلی ایالت طلایی بازداشت شد و مراحل بازپرسی و دادگاه او همچنان در جریان است…

چرا تبلیغات ؟! نوآوری و خلاقیت ها در تبلیغات

 

چرا تبلیغات ؟! نوآوری و خلاقیت ها در تبلیغات

     در دنیای امروز که تبلیغات به بزرگترین رکن فروش و بازاریابی محصولات و خدمات تبدیل شده است، همواره اصحاب رسانه و مجریان امور تبلیغاتی درصدد پیدا کردن روش های نوین برای تبلیغات هستند و دست به نوآوری و خلاقیت های بعضا قابل توجهی هم می زنند. از این نوآوری و خلاقیت ها می توان به :

  • شیوه ها و متدهای طراحی گرافیکی
  •  نوع چاپ اوراق تبلیغاتی
  •  به کار گیری مهندسی های جدید در ساخت سازه های نمایشگاهی و ... اشاره کرد.

چرا چاپ مستقیم و چرا فلت بد ؟!

     از ابتدایی ترین روز های ورود صنعت چاپ در عرصه تبلیغات همیشه کار بر این منوال پیش رفته بود که اوراق تبلیغاتی روی یک سری متریال های خاص ( مانند : تراکت ، پوستر ، بروشور ، چاپ بنر ، وینیل و ... ) چاپ شده و در محل های مناسب نصب و چسبانده و یا در سطح شهر پخش می شدند ؛ این چسباندن و یا پخش کردن اوراق تبلیغاتی مزیت ها و معایبی داشتند که مجریان تبلیغاتی به اجبار و در فشار شرایط موجود یکی از این دو روش را انتخاب می کردند .

چاپ مستقیم یووی ( فلت بد ) روی چه اجسامی ؟

     شاید در ابتدا باور این موضوع برای مردم و حتی مجریان تبلیغاتی سخت بود که تکنولوژی چاپ مستقیم این امکان را فراهم کرده باشد تا تقریبا روی تمام اجسام سخت نظیر شیشه ، سنگ ، کاشی ، چوب ، سرامیک ، گالوانیزه ، استیل ، MDF ، پلی کربنات ، پلاستیک ، فوم ، تخته ، پلکسی گلاس ، طلق و ... بتوان چاپ انجام داد ولی به مرور  دستگاه های فلت بد خود را به اثبات رساندند و توانستند جایگاه محکمی برای خود پیدا کنند .

 

مشاوره ، سفارش آنلاین چاپ و استعلام قیمت با مشاوران ما

پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر در  زمینه های مختلف چاپ از مقالات دیگر  و ویدئو های سایت بازدید کنید و برای دریافت مشاوره  با ما در تماس باشید.      ( شماره های تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

برای مشاهده سایت و سفارش آنلاین روی لینک های زیر کلیک کنید :